diumenge, 27 de febrer del 2011

La meva habitació

La meva habitació té una mida mitjana. De llargada fa quatre metres aproximadament, i d'amplada fa tres metres. És una habitació molt lluminosa, sobretot pel matí, i a l'estiu, de la calor que fa, haig de baixar les persianes perquè la calor és insoportable.
El sostre està pintat de color blanc i les parets són de color blau marí. El terra de l'habitació està guarnit amb rajoles de color blanc. També tinc dos llits, un inferior (que és on dormo jo) i un superior. A sota del llit superior, en una de les seves meitats, hi ha un armari i a sota de l'altre meitat hi ha la meitat del llit inferior. Tot aquest mobiliari està col·locat a una banda de l'habitació i a l'altre banda tinc l'escriptori i un armari gran on guardo la meva roba. A sobre de l'escritori tinc una televisió, una impresora i una pantalla d'ordinador, i a sota de l'escriptori tinc la torre de l'ordinador.
Normalment l'únic que s'escolta és el soroll dels cotxes i els camions de les deixalles, però tot i així quan estic a la meva habitació em sento aliviat, sobretot després de tornar de l'escola.

2 comentaris:

  1. M'han cridat l'atenció les parets blaumarí i les rajoles blanques. Una bona combinació.

    ResponElimina