dimecres, 9 de febrer del 2011

LA MEVA HABITACIÓ


Bona tarda!!
Avui començaré parlant de la meva habitació,en primer lloc podria dir que es el meu raconet de relaxació i quan soc allà amb sento molt be molt diferent molt relaxat com si fos una altre persona diferent, per a mi es com estar en la meva casa particular.

Per continuar seguiré comentant que es bastant espaiosa i il·luminada , a la entrada si entreu os trobareu amb el meu llit ,desprès a la esquerre tinc un armari bastant gran on tinc tota la meva roba ,i alguns aparells electrònics com per exemple una videoconsola play station 2 que per sort tinc 2 d’aquestes , al costat del armari trobem un escriptori amb el meu ordinador i l' escarner i la impressora, després just al costat trobem una taula amb la meva taula de punxar ben maca que és eh!! I res podríem dir que no necessito res mes per demanar que tot això. Continuem descrivint la meva ''choza'' , té les parets pintades de color verd claret i el terra és de rajoles ,doncs be ara toca dir les parts dolentes de tot això que no tot pot ser bo, el tema del soroll es espantós ja que tinc l' avinguda Meridiana en front i per la nit quan passen tots el cotxes formen un escàndol increïble ,també els veïns quan posen la mùsica a tota pastilla sembla que l' edifici vagi a caure d’un moment a un altre, però quan la fico jo faig molt més soroll que ells.Això ha sigut tot per aquesta setmana espero que os hagi agradat aquesta descripció i fins un altre dia .

2 comentaris:

  1. pim pam la verdad esque si..te a molao mi habitacion eh tete?:D

    ResponElimina
  2. pim pam no esta maal si fueraa asii de verdaa jajajajajajajajjaa:D no ke es bromnaa sii sii eta uapetonaah xD

    ResponElimina