dimecres, 9 de febrer del 2011

La meva habitació

La meva habitació es de mida mitjana, però com parada amb les altres habitacions de la meva casa es petita.

Com que la comparteixo amb la meva germana l’espai no es molt abundant, en un racó esta el meu llit i en l’altre el de la meva germana, al front dels llits hi ha els armaris, quan utilitzo l’ordinador portàtil poso una tauleta al costat del meu llit, i a la paret dreta hi ha la finestra, per on hi entra la llum del sol, encara que aquesta no sigui massa forta.

Les parets estan pintades de color blanc i ara no hi ha enganxat cap pòster. S’escolten alguns ocells, els sorolls dels cotxes i alguna vegada també parlant a la gent que camina sota la finestra. A vegades esta una mica mal endreçada, gràcies a la meva germana, però normalment esta neta. Em sento tranquil·la quan hi estic allí.

1 comentari: