dimecres, 9 de febrer del 2011

Activitat 2

Em fa feliç poder relaxar-me en la meva casa quan tinc temps, sortir simplement perquè vuill fer-ho i en general el que em fa feliç es poder fer totes les coses que m’agraden. Em fa rabia veure la injusticia amb la que a vegades es tracte a les persones.

M’amoïnanen moltes coses, però el que més m’amoïna ara es poder aconseguir el graduat i viure tranquil·la. Em fan por les altures, ho vaig comprobar quan una vegada al montar-me a una muntanya russa el que em va fer més por va ser l’altura i no pas la caiguda, els insectes en general no m’agraden res, i semblara estrany però les papellones són uns dels insectes que menys m’agraden, potser serà perquè una vegada de petita una s’hen va posar a sobre i quan la vaig mirar bé, deixant de banda el color de les seves ales, em va donar molt de fàstic.

M'emociona quan em donen una sorpresa, però que sigui bona, també aconseguir cumplir algun objectiu que m'havia auto-imposat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada