dimecres, 9 de febrer del 2011


La meva habitació és força gran. Les parets estan pintades de color blanc. Hi ha una finestra gran a una d'elles, per la qual es pot sortir a una petita terrassa, que comunica també amb les altres habitacions. El meu llit és de matrimoni, encara que no és gaire gran, ja que de moment tan sols hi dormo jo. A sota del llit hi tinc un altre matalàs. El llit està aferrat a una paret de l'habitació, i a la mateixa paret hi ha uns prestatges on hi tinc llibres i algunes fotos. El meu llit és d'una fusta clara, amb la capçalera gran i de la mateixa fusta que les potes. El meu matalàs és còmode, bastant tou, i m'agrada dormir amb uns quants coixins.

A la paret d'enfront de la del meu llit hi tenc un armari empotrat, lacat en color blanc, de dues portes. A dins hi tenc tres calaixos, on guardo les samarretes i la roba interior, així com la roba de fer esport. L'altra roba la guardo penjada en perxes. Les sabates les guardo dins dues capses a sota del meu llit.

A la paret que queda, la que es troba entre la paret del llit i la de l'armari, hi tinc la una taula d'una fusta clara semblant a la del llit, amb les potes de metall, rodones. A sobre la taula hi tinc una petita làmpada, un pot amb llapis i bolígrafs, a més d'un munt de papers i l'ordenador.

Penjat a la paret d'enfront de la taula hi tinc un tauler de suro on hi tenc penjades moltes fotos de mi i de la meva familia. Per les parets de l'habitació també hi tinc penjats uns quants pòsters d'equips de futbol. El terra de la meva habitació és d'un parquet clar, de taules fines. Hi tinc una estora de retxes de colors clars. La meva cadira, on sec per fer feina a la taula, és de rodes, amb uns braços amples. És de tela i negra, i les rodes són també negres, però de plàstic. La porta és de color negra.

Em trobo molt agust a la meva habitacio ja que es com la meva petita casa on estic quan estic a la meva casa.M'agrada molt endreçarla ja que em considero una persona molt ordenada.

1 comentari: