dimecres, 16 de febrer del 2011


Hola soc en Joselito , us he de contar que estic de sort perquè m´ha tocat un viatge a l´espai.
Us imagineu viatjant a ´lespai? Jo la veritat que no.
Aniré amb la meva dona, jo crec que farem tota la ruta pel sistema solar ,veurem Jupiter , Saturn ,
Mart ,Venus ,Plutó ,Urá , Neptú i per acabar un passieg per la Lluna.
La roba que portarem , serà uns vestits especials per poder viatjar a l´espai.Menjarem tot tipus de
menjars ,però molt haurà de ser en líquid .
La nau despegarà el 23 de juny , el dia de sant Juan i que justament és el dia del meu casament , podem dir que celebraré l´aniversari de casats a l'espai quina emoció.
La nau és molt gran ,jo crec que aniran com unes 15 parelles més a part de nosaltres que també
han tingut la mateixa sort que jo.
La sensació quan s'enlairi serà molt emocionant , segur que sentirem l´adrenalina molt alta i quan
falti la gravetat ja m´imagino volant per la nau .
També tinc moltes ganes de poder veure com es la terra des de fora poder contemplar aquest
planeta tan bonic.Quan estem passejant per la lluna jo crec que sera una experiència molt
impressionant , poder anar passejant per l´espai ha de ser molt xulo.
Quan torni del viatge ja us explicaré com m´ha anat el viatge i us contaré totes les aventures
que he passat , us prometo que no m´oblidaré de res .
Fins aviat , una abraçada molt gran per tots.

2 comentaris: