dimecres, 9 de febrer del 2011

Bona tardaaa!!

Doncs la meva habitacio es bastant gran, té una forma rectangular, les parets les tinc pintades de color verd claret.

Només entrar tinc el llit, que quan pugui amb comprarè un llit de matrimoni que sempre m’ha fet il·lusió però de moment amb tinc que conformar amb un normal. Als costats del llit tinc molt coixins perquè no m’agrada domir amb la paret al costat. I l’altre costat tinc una tauleta amb el despertador. A la paret del costat on tinc al llit esta plena de flyers de festes on he anat, fotos i records de llocs on he anat, més adalt tinc unes estanteries amb records amb algun peliux i una estanteria esta plena de la meva colecció d’ encenedors. Al fons de l’habitació tinc un armari que va d’un costat a l’altra.

Al costat dret de l’habitació apart del llit tinc la finestra on tinc un cactus i al costat un mirall. A má esquerra tinc l’escriptori amb l’ordinador, la tele, cremes maquillatje i coses d’aquestes.

Una cosa que tinc sempre a l’escriptori són espelmes o encens que m’agraden molt. Al costat tinc un armari petit on tinc damunt l’aparell de mùsica i als calaixos tinc molts trastos. I en aquesta paret més records com un cartell que em van fer les meves amigues quan vaig fer el 18 anys o un quadre amb fotos.

Doncs així és la meva habitació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada