dimecres, 9 de febrer del 2011

REDACCIÓ 1


Hem dic David
tinc 22 anys, vaig néixer a Barcelona un setze de Març, visc amb els meus pares, per part de mare tinc dos avis encara vius, de 77 anys i 92 anys, tinc dues germanes una de 21 anys i l altre de 28. També tinc dos tiets, un viu per trinitat nova i l altre en un petit poble de Girona.

Estic a l escola Freire per sacarme el títol de ESO ( que no hem vaig sacar en el seu moment) , hem vaig apuntar quan hem vam acomiadar de la feina ,i per estar sense fer res aprofito per sacarme la ESO, i quan mel tregui m agradaria fer un grau mitja d alguna cosa.

Estudis, tinc de Pre-impresió, ( en l escola Algueró que esta en cornellà) però de això ja fa una quants anys.

La meva personalitat: soc molt tranquil.

Aficions: Durant l estiu anar a la Platja, la bicicleta, jugar a futbol i veure bon futbol per la tele (sobretot quan juga el Barça), els bons videojocs, programes que donin en la tele només m agraden el crackovia i el APM.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada