dimecres, 16 de febrer del 2011

Aventura espacial : BY Ramsés.

Us vaig a parlar de la meva gran aventura a l’espai.
Tot va començar un dia 5 de maig quan em van trucar, era el meu cap de la NASA i em va comentar que havien descobert un nou tipus de galàxia a prop de la nostra.
El dia 16 de maig ,vam sortir de la base espacial, directes a investigar el nou descobriment que canviaria la vida de moltes persones principalment de les persones riques. una vegada ja estàvem al espai em va entrar molta gana i vaig agafa el tàper que em va preparar la meva dona. En aquesta missió vam anar el meu company Pere i jo, i el pilot que es deia Agustí.

La nova galàxia era molt semblant a la nostra amb la diferencia que hi havien 20 planetes , i en 3 d' ells era impossible que hi visquessin éssers humans degut a les altes temperatures que hi havia –100 cº. Als altres planetes hi havia persones molt semblants a nosaltres amb diferència de que als peus tenien 10 dits i a les mans tenien 20 dits però la resta era igual. Ens van dir que ells no tenien ni idea de la nostra existència. Nosaltres li vam contar que a la nostra galàxia hi havia 9 planetes i que proveníem de la terra l’únic planeta del nostre sistema en el que hi havia vida.
Li vam explicar a la gent del planeta Kalos que al nostre planeta la tecnologia era infinitament molt més desenvolupada. Ells vivien en cases fetes d’ un material que no és conegut a la terra que es diu “asdrugeno” que és molt semblant a la fusta.
Vam tornar cap a la terra el dia 2 de agost i fins avui dia mai havia pensat que viuria una experiència tan impressionant com aquesta.

1 comentari: