dimarts, 1 de febrer del 2011

com soc jo!



Hola a tots i totes.
Em dic David, soc un noi de 23 anys,estic treballant i estudiant a la mateixa hora,pel matí estic treballant de fontaner en una petita empresa de bcnactiva, i per la tarda estic anant a una escola d'adults boníssima per traure'm el graduat en E.S.O.
Ara mateix estic traurem aquests estudis però poder optar a una feina millor i poder formar-me'n correctament.
Jo la veritat es que sóc un noi bastant nerviós i de seguida que m’embolico puc arribar a ser com un terratrèmol sense control .
Alguns dels meus defectes potser que soc molt tossut, i que quan m'enfado no faig cas de res , un altre potser que sóc molt inquiet.
Ara una de las meves virtuts ,doncs que soc bon company,bon amic dels meus amics,i de vegades una mica treballador .Abans que se m'oblidi de dir-vos com és el meu caràcter doncs som-hii!!
M'agrada investigar-ho tot, ficar- me en embolics no massa grossos ,molt inquiet i bastant simpàtic pel que diu la gent.

En conclusió, soc molt alegre i m'agrada prendre’m la vida amb bon humor.

  Bé nois, espero que os agradi aquest mini text i que el disfruteu família!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada