dimecres, 16 de febrer del 2011

REDACCIÓ 2 - HABITACIÓ

LA MEVA HABITACIÓ

La meva habitació està al segon pis de la meva casa, primer s'han de pujar escales.
El color de l' habitació és blau clar des de fa uns quatre anys, el primer que veig quan hi entro són les dues teles (una LCD i l'altre de Plasma) el DVD i varies consoles, tot això recolzat en una tauleta de cristall i una segona de fusta més petita, per colocar una de les TV, la més petita.

Al costat estan els armaris, on hi tinc posades en una de les portes dues bufandes del F.C.Barcelona, el armari més gran és per col·locar la roba (amb perxes i tot), l' estanteria de l'armari hi tinc col·locat ben ordenats, els jocs, les pel·lícules, sèries etc..

El llit forma part de tot l'armari, que es pot recollir per tenir més espai, a més al fons hi ha una finestra que dóna al pati de l'escala, que no fa molt han muntat un ascensor, i com l'ascensor passa darrere de la paret de la meva habitació, quan algú puja o baixa se sent molt soroll, sobretot si es mou de nit.

1 comentari: