dimecres, 9 de febrer del 2011

Idees...!


Us parlaré una miqueta més sobre mi. Em fa il·lusió pensar en el futur ,perquè m’agradaria poder treballar de cuinera en un hotel de prestigi i tenir la meva propia família .

Una de les coses que em fa por es pensar que alguna vegada podria perdre a algun familiar o algun amic prope ami

El que m’amoïna es pensar que tots el plans que tinc per un futur no es compleixin. I que tot no em surti com jo tinc pensat .El que em fa rabia molt esque em diguin mentides i que hagi gent falses i vagin d’amics quan no es així.

Em fa feliç saber que tinc persones que valen la pena de tenir-les com amics , i de tenir els meus pares perquè sé que ells m' recolçarien en tot el que faci.

El que m'emociona és quan em diuen que vaig a viatjar i conèixer ciutats noves o fer plans amb els meus millors amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada