divendres, 25 de març del 2011

Una carta per al futur

Pamela.
Barcelona 2011.03.23 Se suposa que si trobes aquesta nota és perquè estaré morta i en aquestes paraules deixo escrit algunes de les coses que m'han passat i que m'agradaria compartir amb la persona que la trobi.

El
tsunami estava avisat però no hem fet res per poder fer alguna cosa al respecte per poder sobreviure, la majoria de la població s'ha donat a l'abandonament però vosaltres no cometeu els mateixos errors que nosaltres.

Espero
que en aquesta carta pugueu trobar moltes respostes sobre la catàstrofe que ha passat, una de les coses que heu de fer quan estigueu previnguts és allunyar-se el més lluny possible del lloc on es troben però estigueu on estigueu serà perillós però potser que tingueu més possibilitats de viure encara que jo no ho sé perquè no estic per poder presenciar-ho.

Estic
amb un grup de companys perquè ens van designar que havíem d'estudiar el motiu de la radioctivitat que està en aquests moments, però segons sembla no hem acabat la nostra feina cosa que no us podria explicar quina era la raó. espero que pogueu esbrinar i resoldre tots els problemes que es presenten molta sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada