dijous, 3 de març del 2011

La noia de la terrassa

La María, estava aseguda en la terrassa d´un bar i ,es va demanar un café mentre llegeix el diari ,era una dona gran, una mica vella d´uns seixanta anys, estava casada i esperava al seu marit. Era una dona amb un caracter molt fort , però pel seu físic mai ho dirien, era petita i molt prima ,tenia la veu fina.
No tenia molt estudis només els bàsics ,i les seves aficions eren escoltar la ràdio asseguda al sofà i fer mitja,perquè ella no treballa i sempre s´havia dedicat a seva casa i als seus fills.
Aquell dia es va posar un conjunt de faldilla i jaqueta molt boninc per sortir a passejar i un barret al cap de color lila que li agrada molt.
En la taula del costat hi ha una noia jove que llegeix una revista de moda ,la María se la mira perquè no la reconeix, perquè ella es coneix a tota la gent del seu barri, que esta situat  París i cada tarda ella marxa cap el bar de la seva amiga, la Mercedes.
Se la mira perquè porta un vestit molt curt , pensa que el temps està passant molt depressa i ella es fa vella i no li agrada aquesta moda que està arribant,que la juventud avança molt depressa.De sobte la noia s'adona que la miren i es pregunta què estara pensant la dona del costat, per què la mira?, deu pensar que què estic fent aquí sola , si estaré esperant al meu xicot ,o algú altre. Em dóna el mateix el que pensi aquesta dona jo a lo meu que aquesta nit vaig de marxa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada