dissabte, 19 de març del 2011

Fiesta..by Ramsés

Aquesta mateixa nit vaig quedar amb Joni que és un amic meu una mica truà, ens anàvem al bar de la cantonada a prende unes copes i després a la nit ens anàvem de marxa.
Em vaig vestir de gala amb la meva camisa de la sort, la blanca amb ratlles negres i amb trencat al pit, portava els meus pantalons de cuir nous a estrenar i el meu cabell engominat. Acabava de sortir de la dutxa i em vaig vestit, llavors vaig trucar al meu amic i em va comentar que s'estava arreglant que encara no havia acabat de vestir-se i que es posaria la samarreta negra que li vaig deixar per a l'ocasió i es posaria els pantalons texans que s'havia comprant aquest mateix dia.

Vam quedar a la porta del bar "Les 7 Copas" que és un bar que posen música fins a les 2 de la matinada i després sempre solem anar-nos a la discoteca de Sabadell , una de música estil house que ens agrada tant a tots dos. Quan ja estàvem a la cua de l'entrada de la discoteca ens vam trobar amb dos amics més el Pepe i el Charly i ens vam posar parlar de noies i se'ns va passar la nit entre cubata i cubata.

Al dia següent em vaig llevar a casa de la Irene, una noia a la que aquella mateixa nit vaig coneixer, no em preguntin ni com ni on ni jo mateix ho sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada