dimecres, 2 de març del 2011

Nit de discoteca


A la tarda vaig anar a veure a la Encarna, la meva amiga que treballava en una botiga del barri.
Vaig anar per dir-li que sortíem a la nit que tenia ganes d' anar-me de festa. Li vaig dir que no es preocupes que jo aniria a comprar las begudes, ja que ella treballava i sortia una mica tard. Vaig anar a comprar i després em vaig passar pel parc a veure a altres amigues. A les 9 vaig anar a casa ja que la Encarna anava a casa meva a sopari arribava a les 9:30.
Va arribar i vam començar a arreglar-nos, jo em vaig posar uns texans , una samarreta de tirants negra i una jaqueta fineta blanca que m’agrada molt i de calçat, les meves vambes. Desprès em vaig maquillar, primer la base, una miqueta d’ombra negra, la ratlla de l ‘ull i per últim el rimel i el coloret. L’Encarna es va posar un vestit vermell curtet que portava un cinturó negre amb uns talons negres que eren molt bonics. Per maquillar-se es va pintar el ulls negres i el llavis de color vermell. Ara ja tan sols ens quedava pentinar-nos i posar-nos algun complement. L’Encarna es va fer una cua alta amb el cabell arrissat i es va posar unes arracades i uns braçalets negres. Jo em vaig allisar el cabell me’l vaig deixar anar i el serrell em vaig fer el tupé, unes arracades blanques i ja estàvem llestes.
Vam anar a sopar i a les 11 vam sortir per anar agafar el tren. Aquella nit anaven a la zona hermètica com cada dissabte. Quan vam arribar vam anar a un parc per començar a beure. L’Encarna no tenia moltes ganes ja que estava cansada de treballar però a la que portava dos cubates ja no se’n recordava del treball.
Cap a la dues vam anar a la discoteca, un cop dins vam anar on hi eren tots el nostres amics. L’Encarna semblava que es començava a dormir i jo no parava de ballar i de parlar amb els amics.
 L’Encarna va venir i em va dir que anava a la terrassa una mica, que amb el fum i la música no aguantava més, jo la vaig acompanyar. Érem assegudes en unes cadires fins que un noi va començar a parla amb l’Encarna i li va dir: - Vols un cubata? Jo et convido, jo la vaig mirar vam riure i ella es va anar amb ell i jo me’n vaig anar a dins la discoteca amb els altres amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada