dijous, 3 de març del 2011

LES MEVES AMIGUES I JO


Hola a tots sóc en Joselito i avui us descriuré a dues amigues meves del meu barri . Una és diu Sònia i té la mateixa edat que jo, 26 anys. És  molt maca , físicament és prima , medeix 1´75 , per ser una noia és bastant alta ,té els ulls verds i el cabell llarg de color negre , té un caracter molt fort , és una mica tossuda i també una mica impacient però molt madura . L´altre amiga meva és diu Marta té 25 anys és més normaleta , físicament una mica grassa , medeix 1´65 una mica més baixa que la Sònia , els seus ulls són molt bonics són de color blau , el cabell el té curteti és de color roig, és una noia molt treballadora i responsable , és una persona que està quan la necessites , també és bastant intel·ligent .
Aquest dissabte han quedat per anar a ballar al Heron City, a la discoteca Milapasos on posen música llatina com : bachata , salsa , merengue , regueton etc...
A la Sònia li agrada més aquesta discoteca , però a la Marta li agarda més les discos de house .La Sònia va una mica atrevida , una faldilleta molt curta i una samarreta amb un escot molt cridaner com dien que vinc a lligar jajaja .
La Marta s´ha vestit una mica menys atrevida amb uns texans una mica ajustats i una samarreta negre perquè diu que amb el negre és veu més prima.
En aquesta discoteca l´ambient és molt bo, ni ha moltes nacionalitats , més llatins que catalans o espanyols , a la millor jo vaig amb elles perquè no beguin molt i facin coses de les que és poden penedir demà , i qui sap si a la millor el que acaba lligant sóc jo. Jo crec que no .
Adéu a tots i una abraçada molt gran

1 comentari: