dilluns, 31 de gener del 2011

Una nova vida





Hola a tots amics meus de GES-2 del col·legi CFA Freire, em dic Alejandro Marín Coll y tinc 19 anys, ja per poc temps perquè en faré 20 al març. En Aquestes dos imatges podeu veure les meves dos grans aficions. Però les motos són la meva principal afició, i per aquesta raó aquest any he tingut que comença a estudiar un altre cop tot allò que vaig deixar de banda fa tres anys.


Cap al mes d'abril de 2010 vaig fer la prova d'accés per poder estudiar pels matins a l'escola Monlau competició, prova que em va deixar entrar sense tenir la ESO. Ara estic a la Monlau fent dos cursos de grau mitjà, mecànica de competició de motos i electromecànica, cursos que no tenen cap tipus de validesa sense el títol de la ESO. L'any que ve , sempre i quan hagi aprovat la ESO i la Monlau, em convalidaran algunes assignatures amb la qual cosa ja tindré feta una part dels graus mitjans.


De moment sembla que la cosa rutlla i tirà cap a bon port, però tinc tanta feina que casi només em puc dedicar a estudiar. M'agradaria fer una mica d'esport però no tinc temps per recuperar la forma física que vaig perdre fa un temps. Em vaig trencar el menisc fent parkour (un esport urbà que em podreu veure practicant al vídeo que vaig penja al youtube fa un temps). Vaig haver de fer repòs durant un temps i desprès no vaig poguer recuperar la forma física. Continuaria explicant-vos la meva vida però això ja s' està allargant massa. Ens veiem a la classe.


3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. De debò que m'ha agradat moltíssim el teu vídeo. Molt impactant.

    ResponElimina
  3. que fiera !! xD ami tambe m´ha agradat molt el teu video:P

    ResponElimina