dilluns, 31 de gener del 2011

Miriam


Em dic Miriam, tinc 18 anys. Ara mateix no treballo. I com no vaig acabar els meus estudis quan em tocava, ara m'estic traient el graduat de l'ESO, aquí a Freire.

Sóc bastant tímida, però quan l'hi agafo confiança a algú, soc bastant amigable i bona persona. Em considero una persona pacient, però moltes vegades acabo avorrint-me. M'agrada sortir amb les meves amigues i amics, llegir i escoltar tot tipus de música, també m'agrada quan tinc temps i ganes, sortir a passejar amb el meu gos.

No em considero una persona molt rancorosa, però em costa molt oblidar si algú m'ha fet alguna cosa, normalment costa molt que m'enfadi però quan arribo al meu límit, deixo sortir tot el que tenia guardat contra la persona que m'ha fet enfadar. Després de aconseguir el graduat d'ESO, m’agradaria fer algun curs de formació professional, però encara no tinc clar el que vull fer.

1 comentari: