dilluns, 31 de gener del 2011

COM SÓC

Hola a tots sóc el Joselito i us diré el que em fa rabia.La hipocresia no m´agrada gens la gent que davant teu et posa una cara i per darrere et posen un altre no ho puc aguantar.

El que m´il·lusiona és el dia a dia i veure que un mateix aconsegueix les coses que es proposa,
perquè amb esforç i ganes quasi tot el que vols s´aconsegueix .

Jo crec que no tinc por a res , a la millor a la mort o alguna enfermetat , però jo crec que a l´edat que tinc poques coses em fam por .

El que em fa feliç és poder formar una família ,poder ser un bon pare ,poder disfrutar del meu fill tot el temps que pugi , i a poder ser treballar en el que a mi m´agradi ,això jo crec que és molt
difícil perquè el que treballar en el que vol per mi és un privilegiat.

El que m´amoïna és el futur, el que serà de la meva vida, com m´anirà en el treball , són moltes
les preguntes que un és fa , també la situació del país també em preocupa molt.

El que m´emociona és el flamenc, escoltar una cançó depenen de l´estat que estigui m´emociona molt, no sé que té el flamenc que el que no l´entén li pot agradar i el que l´entén
el torna boig.El futbol també m´emociona molt ,a la final del mundial pocs cops he estat tan
feliç com aquell dia.Veure el barça també m´emociona , quan és un partit molt important i tot
acaba bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada