dimecres, 19 de gener del 2011

JOSELITO


Hola em dic José tinc 26 anys soc una persona molt tranquila, no soc molt pacient ,
quan en poso nervios em costa de tranquilitzarme ,jo crec que soc un noi molt alegre
amb els meus amics i en la gent que en conec.

Ara mateix estic treballan pels matins en el mercat dels encants vells a la parada del
meu tiet que ven mercería i a les tardes estic estudian per treuram el graduat de la
E.S.O aixo em passa per no estudiar quan tenia que feru.

Les coses que m´agraden son les pelicules ,jugar els videojocs , jugar al poker pro
que m´agrada de veritat es la música el flamenc per ser exatcta ,toco la guitarra
flamenca, porto poc temps pro mágadaria dedicarme a viure del flamenc ,es molt
difícil perque l´apranantatge es de molt anys i jo vaig començar molt tard .

Per acabar jo crec que soc molt simpatic quan estic en confiança,em costa de
obrirme em persones que no conec ,quan m´anfado a vegades soc una mica
estupid pro no sempre .

Espero que en aquesta descripcio en conegueu una mica mes salus per a tots i tote un abraç.

1 comentari:

  1. Ets pacient, però nerviós... potser aquesta contradicció és normal en les persones, de vegades som d'una manera i d'altres d'una altra. El que ha quedat clar sobretot, és que t'agrada el flamenc.Endavant!

    ResponElimina