dimecres, 19 de gener del 2011

Raquel


Bonaa tardaaa!!
Em dic Raquel i tinc 20 anys, estudio a l'escola freire i treballo al Schlecker. Al mati vaig al treball, després vaig a l'autoescola i per la tarda vaig a l'escola Freire on estic estudiant per treure'm l'ESO.
A més aquest any m'agradaria presentarrme a la prova de Grau Superior per poder fer un grau superior d'educació infantil que és el que m'agrada i aixi poder treballar d'això. Quan puc també vaig al gimnas a fer ball pero ara no tinc molt de temps.
En el meu temps llibre encara que ara no en tinc molt, m'agrada anarrme amb les meves amigues o amb al meu xicot. Ens anem de festa o a dinar algun lloc, a prendre alguna cosa o simplement ens quedem xarrant al parc.
Sóc una noia bastant alegre, bastant xerraire i una mica boja, també sóc molt responsable i sempre tinc clares les meves idees i el que vull. El meu defecte crec que és que sóc molt molt tossuda, impacient i de vegades una mica estúpida però altres vegades sóc una noia molt agradable i simpàtica.
I més o menys així crec que soc jo. :)

1 comentari:

  1. T'has fet un retrat ben encertat. T'has oblidat de dir que també ets molt sincera, una bona qualitat!

    ResponElimina