dimecres, 19 de gener del 2011

Jo..

Hola companys el meu nom es Ramses, tinc 19 anys.
Estic aquí per que em vaig desencaminar als estudis de la eso.
M´agradaria treure’m la eso per poder estudiar de vigilant de seguretat.
Soc un noi bastant nerviós, però jo em considero bastant intel·ligent
M’agrada anar de viatge, estar amb la meva noia , amb la família ,
soc bastant dels meus. Tinc moltes il·lusions de acabar la eso i treballar
però poder comprar-me una casa i viure amb la meva noia. Ja que el treballar
de vigilant de seguretat es una de las coses que em motiva mes ja que m’agrada
molt el risc.
Em considero bona gent, amb caràcter, bastant rancorós però molt nerviós.
Soc amigable cara la gent i no m’agrada per res del mon la gent falsa.Espero que us agradi el meu mini text espero que ens veiem aviat.







1 comentari:

  1. Espero que arribis a ser un guàrdia de seguretat tal i com desitges. Segur que ho aconseguiràs

    ResponElimina